Saturday, February 5, 2011

Mimpi budak mrsm qay2...

setiap kali aq tido..mesti aq akan mimpi tentang budak2 mrsm qay2..lagi2 kawan rapat aku..nampak sangat la yang aku nieyh rindu sangat2 kat diorunk..mmm..rasa macam nak putarkan balik masa je..banyak gak la mimpi yang pelik2..tapi best...huhu..de mimpi 2..budak laki kene denda ngan cg roslan..diorunk kene bersihkan satu aspuri..haha..macam bangang je mimpi...masa first day tinggalkan maktab..aq mimpi psl dak kelas..tapi da xingat mimpi pe...tapi mimpi 2 macam sedih..bile aq bangun je..aku rasa de air mata kat pipi..huhu..yang paling best..aku mimpi ade orang belanja aq tengok wayang but yang peliknye..orang 2 ajak ustazah hidayah n kak ida sekali..xke pelik dye ajak USTAZAH...nasib dye xajak ustaz shah..klo dye ajak..haisyh..kiamat2...aku rasa..sepanjang aq kat umah nieyh..aku hanya mimpi pasal budak2 mrsm qay2..xpena lagi mimpi bende lain..sedikit sebanyak..mimpi 2 dapat mengubat rindu di hati..macam mana la budak2 kat mrsm kuala terengganu ek?? harap2 diorunk ok..aq da knl salah seorunk dari batch aq kat sana..nama dye khairi aslah..orunk pggl dye aslah je..2 pown coz akq suh..dye ketua batch..dye nieyh dikire sebagai spy akq aq jugak la..haha..susa tol klo nk wat jahat nieyh kan..hehe..alamak!!! da mnyimpang cite lain lak..2 je kot..btw..malam nieyh aq da nak g kuala terengganu...kepada kawan2 yg baca blog aq..sampai kan salam sayang dan indu aq kat kawan2 kite yang lain..nnty contact2 la aq ea..huhu..salam...